• KUNDURI KAKAK KU..(k.ijat)

    pasangan bahagia amir n aizat rahmat

    Kali ni aku nak posting blog pasal kakak aku..jgn slah paham..kakak aku yang atas aku tu lmbat lg kwen..huhu..kakak aku yang ni name di kak rohaizat a.k.a k.ijat..k.ijat ni sbnornye ex roomate aku yang paling best..mmg org len x leh la tanding die..k.ijat jd romate aku time aku sem 1 n 2..walaupon umor kitorang jauh berbeza tapi mybe sbb sme fikrah kan kitorang jadi romate paling rapat tahun tu..bkn setakat thn tu..smpai skrg pon ktrg ttp rapat..ramai gak org jeles..hehehe..yeke??

    nak dijadikan crite kakak aku ni wat kenduri minggu lepas, sedih tol sbb aku x dapat pergi..sori sangat2 k.ijat..bkn x nak gi..tp mmg ade musyaqoh sgt smpai x leh..xpe2 yang penting time nikah akak sy pegi..org len x pegi..x de la terkilan sgt..ok la tue..


    ni time diorang nikah(eksklusif punye gambar ni)

    yang aku x tahan ramai sangat tye aku camne k.ijat n amir ni bleh kanl..aku pon x taw nak jawab camne..yang penting bait muslim..yang lain tanye k.ijat sendiri la..sori kawan..hehe

    aku harap akak aku ni bahgia hingga ke syurga..x de lagi hari2 sedih..moge k.ijat happy sokmo..
    setelah sekian lame bermacam2 ujian yang berlaku..tapi kali ni betol2 punye happy..hehe
    ku doakan moga dirimu dan suami sentiasa bahagia dan berada dalam keredhaan Allah s.w.t sentiasa...AMEEENNNN...

0 comments: