• MUKTAMAR PAS 2009

    lame da x update blog ni..ksian lak kat blog aku..xpe2..ni nak update la..aku bry je lps pergi ke muktamar pusat..mmg puas hati..byk penglaman dapat..muktamar baru ni gak bru naik pimpinan baru..

    dari president ke timb president ttp kekal walaupun kerusi timb president 3 calon yang bertanding tapi undian tertinggi ttp dapat kat ustaz nasharudin(480) mengalahkan muhamad sabu(261) n dato husam musa(281)..

    kat kerusi naib president undian tertinggi dapat kat tuan ibrahim tuan man(871), salahuddin ayub(824) n mahfuz umar(636)..

    untuk kerusi dewan pemuda pula dipegang oleh ustaz nasrudin tantawi n kerusi dewan muslimat disandang oleh senator zailah..

    yang ni je kot setakat yang aku igt(huhu..malas nak pk sebenornye)..syok mmg syok pi sana..abis aku ajak member2 aku pegi..bkn ape..kebetulan buat kat selangor x de la jauh sangat klo nak pegi..klo buat kat kelantan mau beratus ringgit abis nak pegi sana..so rugi la sape yang x pegi..huhu
    part yang paling aku ske kat muktamar tu time gimik BUBAR DUN PERAK..mmg meremang bulu roma aku melihatnye..mase laungan takbir dilaungkan, bergegar satu dewan disusuli plak dengak laungan BUBAR DUN PERAK!!!!!....mmg sutu gimik yamg cukup2 hebat bg aku..dengan berlatarbelakangkan music star wars yang cukup bergegar( mmg semangat abis..sampai sore ustaz nasar pon x jelas) dan lampu yang berelip-relip berwarna warni..mmg pengalaman yang cukup bermakna bagi aku..

    banyak lagi pengalamn yang aku x leh lupe muktamar kali ni..aku mmg dari kecik pegi muktamar tapi bru2 je aku paham ape muktamar ni sebenarnya..dulu pegi x tido merayau kat luar kat gerai2..boring..satu ape pon x paham..tapi skrg nak kluar dari dwn tu pon da rase rugi..
    pape pon sempat gak aku gi shoping wlaupon rase rugi nk kuar..sampat gak aku beli jubah baru n banyak lagi la..tu pon lps pau duit umi..huhu(thank you umi..sayang umi (^_^)..)

    pape pon harap sangat tahun2 seterusnya aku dapat lagi pegi..klo thn dpn wat kat klantan pon insyaAllah aku bleh pegi coz da abis da diploma..(^_^)





    my abah(speaker dewan)

    abah with salahuddin ayub n anak sdareku..

    askar kenit cute


    time gimik BUBAR DUN PERAK!!!

0 comments: