• perjalanan baru adikku danial..huhu

    enye n fawwaz(cousin)

    hari ahad baru ni adik bongsu aku danial atau panggilan manjenye ENYE baru masuk sekolah tahfiz baru..same tempat dengan kidi..x ingat name ape ntah sekolah tu tapi kat wakaf che yeh,kelantan..ingatkan abah nak letak denye kat lain, x same ngn kidi..baru la bleh berdikari skit..x la manje da.. tapi last2 same gak ngn kidi..tapi insyAllah time aku call die ari tu die kate die nak lawan kidi ngafal..aku harap betul2 la die nak lawan..
    aku pun kadang2 cam x caye adik aku tu da besar..cam kecik selamenye je..yela klo kat rumah x jumpe cari baju pun da nangis, ngamok2..ni da dok kat asrama camne la..ngamok kat kidi la kot..huhu..tapi dulu abg2 n kakak2 die pun msk asrama lagi kecik dari die..mybe die bleh la kot..besar la gak umo 11 tu..huhu..moge2 adik aku tu terus success dan tak malas..kene lawan la abg2 n kakak2 die kat atas2 ni..huhu
    (-_-)

0 comments: